Bevæpnet med troen på at om du drømmer om det kan du få det, til bestreber Bianco seg med å være et eksperimenterende merke som konstant dytter grenser, ikke bare gjennom skodesign, men interessant nok, også gjennom skokampanjer. Dytte grenser er noe unge damer over alt gjøre hele tiden, spesielt når de er forvirret. Bianco vil gi disse damene en løsning for å rette hjelpeløsheten gjennom mote, der forvirring alltid har ført til inspirasjon. Talentfulle skomakere designer Bianco sko med inspirasjon fra den internasjonale motescenen. Selv om de er harde i enkelte elementer, er Bianco sko fremstilt for damer i alle aldre og sosiale grupper.
Les mer
De fleste reklamekampanjer for Bianco sko har vokst på deres ensrettede konsept. Biancos reklamekampanjer hadde ofte én enkelt setning plassert i hjørnet (aldri i midten) av bildet, mens modeller var utsmykket med skoene i bakgrunnen. Slagordene var blant annet «Please stop global warming», «How to double your collection», «Hands are so last year», «Global financial crisis» og «The stiletto effect». Disse iøynefallende kampanjene har skutt merkevaren ut i en kreativitetens stratosfære og bevist for massene at Bianco har varene som støtter opp om filosofien rundt det å være annerledes. Skomerket for damer har bokstavelig talt gått i sine egne utsagns fotefar. Men la oss ikke glemme at Bianco sko ikke bare tar for seg damer, men også menn. I dag, og spesielt på det skandinaviske markedet, leverer merket perfekte løsninger for menn som foretrekker en eksklusiv stil. Dette innebærer pensko, som passer perfekt til dress, eller hvorfor ikke robuste støvler som forbereder deg på en kald vinter på en stilfull måte? Bianco er nå tilgjengelig fra Footmall.no. Footmall ønsker å gi deg et rocka uttrykk som faren din vil riste på hodet av. Footmall oppfordrer deg til å gi en vri til tradisjoner. Alt er mulig med Bianco sko.
Les mer