Kawasaki sko, mer anerkjent på skomarkedet for badmintonsko, har vært på markedet i over 4 tiår. Kult-skomerket har tilpasset seg etter trendene i de 4 tiårene, med oppstart innen sportssko på 70-tallet, etterfulgt av diskosko på 80-tallet for så å gå over i arbeidssko på 90-tallet for å til slutt ende opp med trendy retro-sko etter årtusenskiftet. De 4 tiårene de har vært på markedet har også gitt de 3 tiår med oppsamlede tradisjoner og erfaring for å forstå behovene til moteforbrukerne. Det danske skomerket har produsert sko fra de samme lokalene, og kanskje enda mer overraskende, med det samme maskineriet i 40 år, hele tiden ved å bruke naturlige produkter.
Les mer
Ved å ha all produksjonen i Europa kan selskapet forsikre en miljøvennlig produksjon. Først, med sko produsert i kun to farger, har ikke kolleksjonen til Kawasaki vokst til å innebefatte mange farger og mønstre. Med en veldig stabil kundebase i det nordlige Europa er merket meget populært i Skandinavia. Faktisk har det vært en bestselger i hjemmemarkedet Danmark. Suksessen på den skandinaviske markedet har satt fart på selskapet, som utløste en videre utvidelse til Europa. Ved å alltid holde seg sann til originalen vil ikke nødvendigvis bety at designet ikke kan forandres. Det som betyr noe er at selskapet fortsatt hviler på de fundamentale verdiene og det store utvalget av sko som Kawasaki har i sitt sortiment, for å passe hvert humør du kan tenke deg å gå gjennom. Kawasaki er nå tilgjengelig hos Footmall.no. Footmall er humørringen mora di hadde i gamledager. Footmall prøver å forutsi følelsene dine for å gi deg riktig par som passer perfekt, uansett svingninger. Skaff deg et annet tilbehør enn en humørring, skaff deg et par Kawasaki sko.
Les mer